Actie met onderwijs

Zon op Nijkerk wordt in haar doelstelling, om voor iedereen zonne-panelen mogelijk te maken, ondersteund door een aantal scholen in Nijkerk. De Maranathaschool gaat in navolging op De Hoeksteen in Nijkerk ook haar dak beschikbaar stellen. De school informeert de ouders, familieleden en buurtbewoners over deze mogelijkheid door middel van deze flyer. Op dinsdag 24 januari is er een informatieavond voor geïnteresseerden in de school. `Een geweldig project om samen in de buurt een duurzaam project op te zetten´, zo stelt directeur Sieds Elze Sennema.