Deelnemen en inschrijven kan nu!

U kunt zich hier inschrijven voor één van de projecten in Nijkerk.

U ontvangt na registratie een lidmaatschapsovereenkomst van Zon op Nijkerk en een financieringsovereenkomst. Deze documenten worden door u ondertekend en aan Zon op Nijkerk geretourneerd. Op basis hiervan ontvangt u een factuur.

Wanneer op voldoende panelen is ingeschreven, geven we de installateur opdracht om de panelen te installeren op betreffend dak. We houden u natuurlijk op de hoogte van de voortgang.

Handig om te weten als u voor een aantal panelen wilt inschrijven: Een paneel produceert ongeveer 350kWh per jaar. En de ontwikkeling staat niet stil. Check uw jaaroverzicht hoeveel energie u verbruikt. Een gemiddeld gezin verbruikt ongeveer 3200 kWh per jaar.

Partners

Zon op Nijkerk is een initiatief van Duurzaam Nijkerk. Het meeste werk wordt gedaan door onze enthousiaste vrijwilligers. Gelukkig worden wij door net zulke enthousiaste partners bijgestaan.

Bekijk alle partners