Zon op Nijkerk gaat verder!

Achter de schermen hebben we hard gewerkt. De belangstelling, reacties en voorinschrijvingen samen met het beschikbaar komen van het 1e dak hebben er samen voor gezorgd dat we besloten hebben om definitief door te gaan. Komende weken gaan we verder met het organiseren van het officiële aanbod aan de potentiële deelnemers, het informeren van de leverancier, bankrekening openen en inschrijven bij de Kamer van Koophandel. De planning is dat we in mei ons eerste dak feestelijke en zonnig kunnen openen! Binnenkort meer én de uitnodiging voor de 1e Algemene Ledenvergadering!

Partners

Zon op Nijkerk is een initiatief van Duurzaam Nijkerk. Het meeste werk wordt gedaan door onze enthousiaste vrijwilligers. Gelukkig worden wij door net zulke enthousiaste partners bijgestaan.

Bekijk alle partners