Kosten en opbrengsten worden duidelijker: de terugverdientijd is kleiner dan 8 jaar! Daarna nog jaren besparen!

We kunnen steeds nauwkeuriger bepalen wat de kosten en opbrengsten van ons zonnedak gaan worden. Dit komt omdat we de definitieve offertes van leveranciers binnen hebben en ook de kosten beter kunnen berekenen.

Een zonnepaneel zal circa € 365 gaan kosten. Dit is inclusief installatie en alle bijkomende kosten. Na 6-8 jaar heeft u deze investering terugverdient door de besparing op uw energiekosten. Daarna houdt u uw lagere energiekosten, jarenlang! Lees op de site de nieuwe berekening.